2014. augusztus 1., péntek

2.évad 25.rész (82.rész)

Vagy fél órát ott feküdtem a homokban.Kezdtem álmosodni,így gondoltam kicsit behunyom a szemem csak,hogy pihentessem a szemeimet.

-Hát már bujkálsz is előlem? - hallottam egy hangot közeledni felém.
-Szia édes. - ültem fel.
-Mit csinálsz itt éjnek évadján? - ült le mellém.
-Nem tudtam aludni,ezért kijöttem ide.Úsztam egyet és kifeküdtem nézni a csillagokat.
-Értem.Csatlakozhatok én is?
-Persze. - öleltem át s együtt néztük,ahogy a tenger mossa a homokot.
-Figyu? - szólalt meg 10 perc múlva. - Nem csinálunk valami izgalmasat? - térdelt fel s izgatottan mosolygott.
-Mit szeretnél te hajnali háromkor a tengerparton egy szál fehérne...na neeee. -kaptam észbe s vigyorogni kezdtem. - Komolyan?
-Ühüm. - szaporán bólogatott.
-Ezért imádlak. - s rávetettem magam.

Mikor játékosan megpaskolta a fenekemet,kicsit megilletődtem.Gyengéden simítottam meg arcát s elvesztem gyönyörű szemeiben.Mélyen csókoltam ajkaiba s nyelvemet is bevetettem.Kezemet lejjebb vittem s erősen belemarkoltam fenekébe.Halkan felnyögött ami arra késztetett,hogy bedurvuljak.Középen szétszakítottam toppját majd mellét kezdtem nyalogatni.Amy nagyokat sóhajtott s beletúrt hajamba majd enyhén megtépte.Ekkor volt az a pillanat,amikor senki és semmi nem állíthatott volna le.Megindultam lefelé.Álla vonalán keresztül a nyakat csókoltam majd egészen hasáig mentem.Adtam egy puszit köldökére,felpillantottam rá s mélyen a szemébe néztem.Perverzen elmosolyodtam s megnyaltam számat.Támadás!Kezeimet combja mellé tettem s közelebb húztam testét az arcomhoz.Még egyszer felnéztem s huncutan kacsintottam egyet.Nyelvemmel szaporán nyaltam be neki,mire Ő megemelte fenekét s hangosan nyögött.

-Nyugi bébi,apuci itt van! - s megint benyaltam,mire sikolyszerűen nyögött egy nagyot.
-N-nem vagy t-túl..ahhhhhh! - király vagyok. - Hagyd abba mert bepisilek!
-Hát jó. - azt hiszitek abbahagytam? Hát nem..
-Mmmmmm Justiiin! - ezzel felugrott s befutott a vízbe.
-Mit csinálsz? - értetlenkedve nevettem.
Pisilek.Én mondtam. - majd elkezdtünk hangosan nevetni.
-Amúgy..vízbe még nem csináltam. - néztem rá ismét perverz mosollyal az arcomon.
-Hmmm. - harapott bele alsó ajkába s mutató ujjával hívóan csalogatott.

Felpattantam s mentem utána.Mikor már a vállunkig ért a víz megfogtam csípőjét s szorosan magamhoz húztam.Orrunk hegye összeért.Számat lehelete lágyan hűsítette.Kezemet combjára csúsztattam s csípőmhöz emeltem.Végigsimítottam fenekét majd lehúztam róla a bugyit.Gyorsan kibújtam én is alsógatyámból majd ismét szorosan magamhoz húztam feleségemet.

-Jézus. - illetődött meg mikor az ágaskodó Jerry hozzáért a hasához.
-Nem bánt. - kacsintottam,mire elnevette magát.

Ismét csípőjére tettem kezeimet s ölembe húztam.Amy derekam köré fonta lábait s csókolózásba kezdtünk.

-AHHH! - nyögött fel,mikor beraktam neki s fejét az égnek emelte.

Szorosan magamhoz öleltem s fejemet mellkasának nyomtam.Lassan löktem majd húztam ki s egyre gyorsítottam a tempón.Halkan nyögtem,ám Amy annál hangosabb volt.Erősen löktem és olyat éreztem,amilyet még eddig soha.Egy könnycsepp jött ki szemem sarkán.Ekkora gyönyört még nem éreztem.
Még gyorsabban kezdtem pumpálni s a víz kezdett elszínezőzni.Nem hagytam abba.Fejemet átfordítottam a másik oldalára s így rálátást nyertem a házakra.Bár ne tettem volna.Megpillantottam Selenát a szobája ablakában.Láttam,hogy elsírja magát s visszafut a szobájába.Vajon miattunk sírt vagy történhetett vele valami?

-Justiiiin! - sikoltott fel Amy s tudtam,hogy elment.
-Mindjárt,mindjárt mindjárt! - visszafojtott lélegzettel mondtam.Extra gyorsra kapcsoltam s ismét előjött egy könnycsepp.Én is elmentem.Kicsúsztam Amyből majd ő is lecsúszott rólam.
-Ez fantasztikus volt. - döntötte homlokát enyémnek.
-Igeen. - mosolyodtam el majd megcsókoltam.

Még egy picit feküdtünk a parton,hogy száradjunk majd megindultunk befelé.Egész végig Sel járt az eszemben.Vajon mi baja lehetett? Miután lefeküdtünk s hallottam,hogy Amy már szuszog,lassan kimásztam az ágyból s átosontam Selenához.Halkan bekopogtam és egy még halkabb "Gyere" jött válaszul.

-Szia. - suttogtam. - Felébresztettelek? - tudtam,hogy nem de,hogy ne keltsek feltűnést,gondoltam megkérdezem.
-Szia.Nem,nem tudok aludni már két órája.
-Értem.Én sem. - felkapcsoltam a lámpát s láttam kisírt szemeit.
-Ne kapcsold f..!
-Miért sírtál? - ültem le az ágyra.
-Mindegy.Úgy sem értenéd.
-Naa,mond el különben.. - gonoszan elvigyorodtam.
-Különben? - nézett rám olyan "na mondjad hülye gyerek" fejjel.
-Megcsikizleek! - ezzel ráugrottam s csikizni kezdtem.Tudom,hogy eszméletlenül csikis és,mikor régen együtt voltunk mindig ezzel szedtem ki belőle dolgokat,amiket nem akart elmondani.
-Nee,Justin. - nevetett. - Hagyd abba kérlek! - próbált lerázni magáról.
-Elmondod? - kicsit abbahagytam.
-El csak ne csináld ezt.
-Ez mindig beválik. - vigyorogtam. - Szóval? - vettem komolyra a figurát,amitől ő is komolyabb lett.
-Tudod,vannak érzéseim.És mivel ember vagyok,ezért ha átvágnak fájdalmat érzek.Te elhitetted velem,hogy érzel irántam valamit,amitől én is elkezdtem irántad érzelmeket táplálni ISMÉT.Justin te tudod,hogy mennyi időbe telt elfelejtenem téged? És most jössz és megmentesz és befogadsz aztán megdugsz és eldobsz,mint egy elhasznált rongyot.Utállak.
-Nem csak elhitettem,hogy érzek irántad valamit..mert érzek.Viszont meg kell értened,hogy én a családomat szeretem és nem hagyhatom őket magukra.
-Oh és akkor,amikor a farkadat döfögetted belém akkor nem gondoltál rájuk? Te is csak olyan vagy,mint a többi pasi.A farkad után mész,azt csinálod,ami neki jó és a többi le van szarva.
-Sel nézd..
-Mi a büdös francról beszélsz? - rontott be Amy.Ezzel nekem végem.

Mind a ketten lefagytunk.A szívem hevesen dobogott a torkomban.Remegtem az idegtől és kirázott a hideg.

-Meg tudom magyarázni! - álltam fel s közelíteni kezdtem felé de ő csak sírva fakadt és elszaladt.Utána rohantam de miután kilépett az ajtón visszakiáltott,hogy ne merjem követni.Remélem,hogy lenyugszik és megtudjuk beszélni ezt az egészet.

-Remélem elhagy! - jött le a lépcsőn Selena.
-Be tudnád fogni? Kösz.
-Bocs,hogy élek és,hogy segítettem rajtad.
-Mit segítettél ember?
-Szerinted nem vettem észre,hogy ki vagy éhezve? Mikor a fürdőben voltunk úgy rontottál nekem,hogy azt hittem az előtt elmész mielőtt beraknád.
-Nem voltam kiéhezve.Te illegetted ott magad.Melyik férfi nem indul be egy félmeztelen nőre?
-Ha én nem vagyok akkor sohasem tudod meg,hogy mi az a jó szex.
-Én tudom,hogy mi a jó szex.És én a feleségemtől tudom nem egy felbérelt "cicafiútól",mint te.
-Ohh igen? Ez fura,mivel te voltál nekem az első és tisztában vagyok vele,hogy én is neked.És akkor elégedettnek tűnt a fejed,mikor belém élveztél.
-Ezen is látszik,hogy mekkora kurva vagy.
-Mit mondtál?
-Jól hallottad. - ordítottam vissza.

Ezzel a nyakamba ugrott s vad csókolózásba kezdtünk.Vakon kerestem a kanapét a kezemmel s leültem rá.Selena az ölemben ült s kezével Jerryt masszírozta.Elővette boxeromból s félrecsúsztatta bugyiját.Lassan beleült majd gyorsított.

-Selena! Ezt nem lehet! - álltam fel.Sajnos ágaskodó cerkám nem engedelmeskedett.

Visszaraktam boxeromba s felrohantam az emeletre.Ég a pofám,mint ha perzselő szenet raktak volna rá.Nem hiszem el,hogy képes lettem volna még kefélni is vele miután Amy meghallott minket.

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, de (ez csak egy olvasói vélemény) mostanában több "szaftosabb" rész mint az akciósabb, mármint mikor mentik már meg Jerryt? Nagyon jó lett és siess a kövivel és ha van időd akkor benézhetnél az én blogomba is :
    rebels33.blogspot.com
    Köszi!

    ~Mar!ka~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,csak ezt a részt tulajdonképen úgy "rendelték".Valaki (nem nevesítek) kérte,hogy legyen egy szaftos rész Amy és Juss főszereplésében és hát én teljesítettem a kérést.Viszont nem kell aggódni,hamarosan jönnek az izgalmas részek.Csak még el kell rendezni az ügyet.

      Törlés
  2. úristen de jó rész lett *-* imádom!főleg a perverz részeket xdd de Selena mekkora....ahh mind1...szegény Amy...már vártam mikor derül ki xddd siess a következő résszel*o*♥

    VálaszTörlés
  3. Huhh hát ez nem volt semmi.Amúgy nagyon jó lett.Siess a következővel :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  4. Uristen nagyon joo lett!!:)
    Varom a koviit:D

    VálaszTörlés
  5. Halii..Mikor lesz uj resz ????
    :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz kovi resz ??? nagyon varom :)
    siess !!! :)

    VálaszTörlés
  8. hova tüntél ??????????????????????????????? :D

    VálaszTörlés
  9. Szia mikor lesz kövi rész?? <3 Már nagyon várom :) <3

    VálaszTörlés