2014. június 15., vasárnap

2.évad 21.rész (78.rész)

-Biztos készen állsz?
-Igen csak indítsd már be azt a hülye kocsit.
-De,Amy,biztos? - néztem mélyen szemébe.
-Igeeen,Justin,menjünk máár.
-Jól van na.

Nem tetszik ez nekem.Nem akarom hogy gyilkos legyen a feleségemből.Viszont annyira közel vagyunk már Jerryhez hogy muszáj megbíznom benne.Remélem hogy nem lesz semmi gond.
Jack adott fegyvert neki és teljes felszerelést amitől hihetőbb lesz az álca.Ez a bőrszerkó nem is olyan rossz,sőt! Legszívesebben belemarkoltam volna a fenekébe de gondoltam majd ha kevesebb közönségünk lesz.Kocsiba ültünk és megindultunk.Út közben még átbeszéltük a tervet majd mikor a közelbe értünk megálltam.

-Innen már egyedül kell menned.Hamarosan találkozunk.Mivel ez kb. egy három napos akció,arra kérlek hogy nagyon de nagyon vigyázz magadra.És arra figyelj hogy Jerry ne nagyon vegyen téged észre mert akkor nagy bukta van.
-Jó,tudom,tudom! Nem vagyok hülye édes. - simította meg arcom.
-Szeretlek! - csókoltam meg amilyen mélyen csak tudtam.
-Én is. - súgta majd kiszállt a járműből.

A többiekkel a terv szerint haladva páran ottmaradtak a közelben hátha valami gubanc lesz mi pedig visszamentünk.Féltem hogy netalán tán baj lesz vagy nem veszik be Amy dumáját ezért dugiba beleszereltem egy poloskát és egy rejtett kamerát a dzsekijébe ami segítségével biztonságosan követhetem a történéseket.Mikor hazaértem bekapcsoltam a poloskát és a kamerát,épp beszélgettek.

*-Szóval miért is van itt? - hallottam egy férfi hangot amihez később test is kapcsolódott.Jack.
-Hallottam erről a bandáról és gondoltam a segíthetnének.Tudja van egy "barátom" akit át kéne segíteni a túlvilágra.Ha érti mire gondolok.
-Kiről lenne szó?
-Nem hiszem hogy ismeri de..Justin,Justin Bieber.Évekig együtt voltunk,még el is jegyzett erre csak úgy faképnél hagyott és hozzáment ahhoz a fruskához ráadásul még gyereket is csinált neki.Oh tényleg,a gyerek,úgy hallottam itt van.Szép munka.
-Hát akkor ezek szerint egy az ellenségünk.Maga még hasznunkra válhat! Viszont még a nevét sem tudom.
-Selena Gomez de hívjon csak Gomeznak.*

Mi? Arról Frenk nem szólt hogy Amy Selena személyazonosságát kapja meg! Ez nem lehet! Ebből még nagy baj is lehet.Meg kell keresnek Selenát.
Mivel teljesen biztos voltam abban hogy Amy beférkőzött és Jack bevette a csapatba ezért lecsuktam a laptopot és megindultam.Ha szerencsém van akkor Selena még mindig ott lakik ahol tudom és nem kell hozzá elmennem a világ másik felére.

-Ki az? - jött egy női hang az ajtó mögül.
-Bieber!
-Ki? - nyílt ki az ajtó,majd egy ismeretlen,öregedő nő állt előttem.
-Ő..jó napot,Justin Bieber vagyok - nyújtottam a kezem. - Én Selena Gomezt keresem.Itt lakik még?
-Már nem lakik itt,viszont megadhatom a címét ha akarja. - mosolygott rám barátságosan.
-Azt megköszönném.

Miután megkaptam a papírfecnire írt címet elköszöntem majd elindultam a házhoz.Szerencsémre nem költözött olyan messze szóval viszonylag hamar odaértem.Otthon volt és hála égnek be is engedett.

-Mit akarsz? - kérdezte közömbösen.
-Nem is tudom hogy hol kezdjem..eléggé hihetetlenül fog hallani de muszáj megbeszélnünk valahogy.Az van hogy kb. 3 hónapja elrabolták a fiamat és én meg Amy beléptünk a maffiába amit apám vezet.Apámnak van egy régi haverja akivel van egy közös ellenségük Jack,ő rabolta el Jerry-t.És most Amy elment hozzájuk hogy beépüljön és megtudjon dolgokat amik segítségével mi megtudjuk őket támadni és visszaszerezni Jerryt.
-Hé-hé..hé! - nevette el magát. -Most mesedélutánt jöttél ide előadni vagy csak megbolondultál? Mi van,be vagy szívva?
-Ahh nem,ez igaz! Ez mind igaz csak eléggé furcsa.De hinned kell nekem.
-Jó,tegyük fel hogy igaz,de nekem ehhez mi közöm? Mert az elmondottak alapján én még nem vagyok benne a történetben.
-Hát ez az..Amynek kellett egy új személyazonosság hogy ne jöjjenek rá hogy a feleségem.És hát a tudtom nélkül Jack a Te személyazonosságodat adta meg neki és most azért vagyok itt hogy megkérjelek rá,hogy ne menj a rendőrségre,ne próbálj semmi hülyeséget csinálni és a legfontosabb,nem szabad legalább három vagy négy napig nyilvánosság elé kerülnöd.
-Oké,oké! Ez mind szép és jó de belegondoltál te ebbe? De most komolyan.Átgondoltad te ezt jól? Rémlik még hogy én ki vagyok? - nevette el magát. - Selena Marie Gomez! sikeres énekes- és színésznő aki nem mellesleg nagykövet is szóval nem hinném hogy csak gy el tudok tűnni napokra.
-Sel! Kérlek! Bármit megteszek,csak tedd azt amit mondok!
-Hát,tudod nekem is rossz volt amikor faképnél hagytál Amy miatt és mikor próbáltalak elérni mindig leráztál,ráadásul nem voltál velem olyan kedves most meg ideállítasz hogy segítsek neked.Hát nem is tudom.
-A gyerekem élete a tét!

Egy pillanatra csendben maradt és láttam rajta hogy elgondolkozik.Majd felállt és a konyhába vette az irányt. - Komolyan bármire képes lennél? - egy pohár vízzel a kezében fordult felém majd mielőtt beleivott volna a pohárba széles mosolyra húzta a száját.

Sajnos ismerem már ezt a mosolyt és ezt a nézést.Lassan visszajött a nappaliba majd egy pillanatra a szemembe nézett s megállt előttem.Tudtam hogy mi az ára a hallgatásának.Lassan becsuktam szememet majd fejemet lehajtottam.

-Gondolom tudod hogy mi a tét,édes. - lassan beült az ölembe majd felemelte fejemet s mélyen a szemembe nézett. - ha ezt most megtesszük,ígérem soha senki nem tudja meg a kis ügyeteket és ezt a dolgot sem.Viszont arra az egyre kérlek,hogy olyan legyen mint rég.Légy az a Justin Bieber aki akkor voltál és tégy magadévá.Menni fog? - nem szóltam semmit csak derekára tettem kezemet majd megcsókoltam.

Lehúzta cipzárom és meg sem várva hogy levegyem a nadrágom egyből beleült.Lassan ringatózott s csípőnk egyszerre járt.Mikor beértem a végstádiumba szorosan összeszorítottam szemeim s vártam a csodát.Miután éreztem hogy vége,furcsa dolgot véltem érezni.Selena a szájába vette és úgy kényeztetett.Ilyet még nem nagyon csinált velem senki,csak egyszer Amy még mielőtt teherbe esett volna.Eszméletlenül jó ez az érzés.Kedvem lett volna még egyszer elmenni de már hiába vártam volna akár mit is.Meg egyébként is,mit beszélek én? Így is eláshatnám magam amiért megcsaltam életem szerelmét nem hogy még második menetet is akarok.Szánalmas vagyok.

Másrészt valahogy azt éreztem hogy Selena tudja hogy mit akarok.Miközben ott voltunk úgy éreztem hogy még mindig 17 éves vagyok.Ő visszaadta nekem amit már rég elvesztettem.Azt az érzést hogy tudom ki is vagyok valójában.El sem hiszem hogy ilyeneket mondok de úgy érzem hogy tényleg ilyen volt vele.
Bűntudatot érzek hogy lefeküdtem vele,viszont nem tagadom még mindig jól csinálja.

-Köszönöm. - puszilt arcon majd felállt és öltözni kezdett.
-Ennyi? - azt hittem hogy legalább..ahh hagyjuk.
-Miért mit szeretnél még?
-Hát..semmi.
-Ez kettőnk közt marad ne aggódj,és a másik dolog is.
-Köszönöm.

Felöltöztem majd kocsiba ültem és elhajtottam.Azt hittem hogy legalább szerelmet vall ahogy régen is vagy..vagy elmondja hogy milyen jó volt neki is és hogy ugyan azt érezte amit én..De most ez nekem miért olyan fontos? Miért érzek ürességet? Mi van veled ember? Térj észhez,otthon vár a gyönyörű feleséged!
Mire odaértem Jeremyékhez Amy már ott volt és mesélt.Zavartan köszöntem majd leültem a többiek közé.Amy elmesélte hogy tudja hol tartják Jerryt és hogy mindenki bevette a dumát.Már csak el kell kezdeni az igazi akciót és hamarosan a karjaimban foghatom az én kisfiamat.Miután megbeszéltük a másnapi teendőket elindultunk haza.Útközben egyikőnk sem beszélt.Én a szemébe sem mertem belenézni és azért nem szólaltam meg mert a gombóc a torkomban nem engedte ráadásul a szégyen facsaró szaga is áradt belőlem ami még jobban rásegített a hallgatásomra,Amy pedig nagyon fáradt volt és ezért nem mesélt többet.
Mikor beléptünk az ajtón anya meleg vacsival várt minket s a finom illatok megütötték az orrom.Kaja után letusoltunk majd hamar ágyba is feküdtünk.Én egy percet sem aludtam,egész végig a Selenával történtek jártak az eszemben a mellettem szuszogó feleségem viszont két perc alatt bevágta a szunyát.
Még csak most kezdem igazén felfogni hogy mit is tettem.Én megcsaltam a feleségemet.Annyira szégyellem magam hogy most az lenne a legjobb ha elnyelne a föld és nem kéne soha többet egy emberre sem ránéznem.Remélem Sel tartja a száját és nem csacsogja tovább se ezt se a bűncselekményt.

8 megjegyzés:

  1. váááoooo ez nagyon jo lett<3 hamar a kövitt ;) <3

    VálaszTörlés
  2. fantasztikus lett siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  3. Huuh:o irtozatosan tetszett ez a resz is*---* varom a kovit:$$<333

    VálaszTörlés
  4. úristen....siess a kövivel!!!*--* nagyon jó lett!!!<3

    VálaszTörlés