2014. június 23., hétfő

2.évad 22.rész (79.rész)

*Reggel*

*Amy szemszöge*

Mikor Justin tegnap megjött a bandához nagyon furcsán viselkedett.Nem tudom hogy hol volt de még nem kérdeztem.Olyan furcsán távolságtartó és zavart volt.Remélem nincs vele semmi baj.
A küldetést viszont kitűnően megkezdtem.Nem is hittem volna hogy ennyire jó vagyok.Ehh és még azt mondták hogy nem nőnek való feladat.Hát ki más tudná jobban becsapni a férfiakat mint egy nő?!Ez egyértelmű.
Reggel mikor felkeltem Justin nem volt mellettem viszont isteni illatok szállingóztak felfelé ezért papucsot húztam és leslattyogtam a konyhába.Az én elbűvölő férjecském épp reggelit csinált.De édes.

-Jó reggelt. - osontam háta mögé s kezemet dereka köré tettem. - Mit sütsz kis szűcs? - egy kis nyelvtörő reggelre.
-Szia cica. - megfordult s adott a homlokomra egy puszit. - rántotta.Megfelel? - mosolygott.
-Uhum.
-Megkapom a reggeli puszimat? - nézett rám kutyaszemekkel.
-Hááátt...nem is tudom.Megérdemled?
-Uhum. - lépett hozzám közelebb s belemarkolt fenekembe.Egy kis nyögés hagyta el a számat.Justin a nyakamat kezdte csókolgatni majd egyre feljebb jött míg a számhoz ért.
-Nesze. - csókoltam meg amilyen mélyen csak tudtam.
-Köszönöm drágám. - győzelemittasan mosolygott mikor megszólalt a tűzjelző.

Tipikus.Ez az amire azt mondhatjuk hogy a főzés nem férfinak való feladat.Gyorsan lekapcsoltam a riasztót s eloltottam az égő rántottát.

-Akkor pizza jó lesz? - sóhajtott majd elővette telefonját hogy rendeljen.
-Csak szólj hogy ne égessék oda!
-Hahaha,nagyon vicces! Különben is ez a te hibád. - érvelt.
-Miért is? - léptem hozzá közelebb s kezét fenekemre helyeztem majd közelebb hajoltam füléhez. - Hmmm?
-S-semmi. - dadogott mire én megharaptam fülét.
-Helyes. - kacsintottam majd megindultam felfelé hogy elkészítsem magam.

*Justin szemszöge*

Ez a nő egyszerűen hihetetlen.Nem tudok neki ellenállni.Túl jók a módszerei.Nekem is be kéne újítanom valamit.Nem lesz jó ha mindig neki lesz igaza még ha nem is,csak azért mert le vesz a lábamról.
Miközben reggel készülődtem egész végig Selena járt az agyamban.Nem hiszem el hogy csak egy sima 'köszönöm' volt a válasza a tegnapi szeretkezésünkre.Biztos vagyok benne hogy legbelül tombolt és legszívesebben el sem engedett volna.Csak tudnám hogy miért foglalkozom még mindig ezzel?! Hisz,engem már réges rég nem érdekel Selena.Most még is,úgy visszamennék hogy kiderítsem miért nem mondott vagy tett vagy legalább érzett valami különöset miután lefeküdtünk.

-Édesem,be kell mennem a stúdióba,tegnap írtam egy dalt amit meg akarok mutatni Scoo-nak.
-Okés,sok sikert! - kiabált a fürdőszobából.
-Szeretlek!
-Én is!

Kiléptem az ajtón,beültem a kocsiba s elhajtottam egyenesen Selena házáig.Bekopogtam ám nem nyitott ajtót senki.Lenyomtam a kilincset ám zárva volt.Visszafordultam s épp ültem volna be a kocsiba mikor csörömpölést hallottam.Pár másodperc után pedig egy férfi hangot.Kiabált.Majd egy női sikoly is hallatszott.
Nem gondolkodtam,visszarohantam és berúgtam az ajtót.A konyha üres volt,a nappali is.Felszaladtam az emeletre s mentem a hang után.Mikor benyitottam a fürdőbe egy ismeretlen férfi Selenát fojtogatta a kádban.

-Hagyd abba rohadék! - felrángattam majd akkorát ráütöttem hogy összeesett.Láttam ahogy az egyik foga landol a földön ám ez még nem volt elég ahhoz hogy elájuljon.Ráültem s ahogy bírtam ütöttem.Újra és újra és újra belevágtam öklömet arcába.Megvetem azokat akik nőket bántanak.Mikor már biztos voltam benne hogy mostanában nem fog felkelni az a barom észrevettem hogy Sel még mindig a vízben van.Kihúztam majd szájból-szájba lélegeztettem. - Kérlek,ébredj fel! - suttogtam s remegő kézzel,ami immár csupa vér volt,szorongattam csuklóját s imádkoztam.Nem halhat meg,túl fiatal ráadásul senki sem érdemli meg azt hogy egy idegbeteg miatt haljon meg a saját házában.

Pár perc múlva láttam hogy kinyitotta szemét.Megkönnyebbültem s gondolkozás nélkül a vállamra kaptam és kivittem a kocsiba.Óvatosan lefektettem a hátsóülésekre.Mikor szálltam volna be a kocsiba láttam ahogy a férfi kifut a házból s beül a szomszéd előtt álló kocsiba és elhajt.Mivel nem láttam a rendszámot teljes egészében ezért végigfutott az agyamon hogy hiába szólnék a rendőrségnek sokat nem tudnának tenni.Selenát sem vihetem a kórházba mert akkor minden újság címlapján mi szerepelnénk.És hát tudjuk hogy milyen a média,tuti hogy egyből az lenne hogy én vertem meg őt.Így csak egy lehetőségem maradt.Anya mindig tudja hogy mit kell ilyenkor tenni.
Hazaszáguldottam s betörve az ajtót karjaimban vittem be Selt a kanapéra.

-Mi történt? - jött le Amy a lépcsőn.
-Anya hol van?
-Kint a medencénél.
-Segíts egy kicsit kérlek,hozz sok rongyot és hideg vizet.Na meg kötszert! Siess! - sürgettem majd kirohantam az udvarra. - Anya! - kiabáltam.- Anya gyere gyorsan,vészhelyzet! - tudom hogy amikor a gyerek ilyet mond a szüleinek akkor még a vér is megáll bennük de ez egy hatásos módszer hogy másodpercek alatt odajöjjenek hozzád.
-Mi a baj?

Berohantunk majd elkezdte ellátni Selena sebeit.

*Amy szemszöge*

Nem tudom hogy hogyan került Justin Selena közelébe,azt meg végképp nem tudom hogy Selena hogy került ilyen helyzetbe de Juss nem mond semmi csak azt hajtogatja hogy később elmagyaráz mindent.Nagyon furcsa nekem ez az egész.Viszont ahogy elnézem Selenát örülök hogy itt van mert nagyon rossz állapotban van.Nem nagyon kedveljük egymást,vagy is inkább ő nem kedvel engem viszont senki sem,még az ellenségem sem érdemli meg hogy ezt tegyék vele.Ki az az undorító féreg aki képes kezet emelni egy nőre? Mert más nem intézhette el így csak egy férfi.pokolban a helye az ilyennek.

Miután elrendeztük és lefektettük pihenni Justin remegve ült a kanapén és kifejezéstelen arccal bámult előre.

-Justin még is mi történt? - Pattie kezdte a faggatást.
-É-énn...én nem.. - temette arcát tenyerébe majd megdörzsölte azt. - Épp mentem a stúdióba mikor láttam hogy a stúdió melletti zsákutcában egy férfi fojtogat valakit a vízzel teli hordóban amibe az esővíz szokott folyni.Gondolkozás nélkül odaszaladtam és a földre vágtam a pasast.Akkor vettem észre hogy egy nő az,Selena.Rátérdeltem a férfire és véresre vertem a pofáját.Mikor visszafordultam Selre a feje még mindig a hordóban volt.Gyorsan kihúztam belőle és elsősegélyt nyújtottam neki.Mikor biztosra vettem  hogy még él a vállamra kaptam és beraktam a kocsiba.Mikor elindultam akkor láttam hogy a férfi felkel és elhajt egy motorral.Olyan gyors volt hogy a rendszámot sem láttam így gondoltam a rendőrségre hiába megyek.A kórházba is ostobaság lett volna bevinni ugyan is a média velünk lett volna elfoglalva.Így hát hazahoztam.A többit meg már tudjátok.

*Justin szemszöge*

Undorító vagyok.Egy szánalmas féreg.Képes vagyok ekkorát hazudni a feleségem és a saját anyám szemébe csakhogy mentsem az irhám.Egy senki vagyok.Viszont jól összehoztam egy történetet pár másodperc alatt ami azért elég nagy dolog.
Reméltem hogy beveszik és vártam a reakciókat.

-Szegénykém.De hogy került oda Selena? - anya csodálkozva nézte a padlód miközben a helyes választ kereste.
-Na ez az amiről fogalmam sincs. - válaszoltam.
-Én azt nem értem hogy miért bántaná akár ki is Selena Gomezt?Hisz őt mindenki szereti.Már mint..ja.Majdnem mindenki. - értetlenkedett Amy.
-Én sem értem. - ráztam meg fejem.

Ha megtalálom azt a pasast én esküszöm hogy kicsinálom.

4 megjegyzés:

  1. uramatyám.....mekkora pácban van most Justin ha ez egyszer kiderül....nem csodálkoznék ha Amy elválna tőle....nagyon jó lett....rám hoztad a frászt...xd siess vele!!:))♥

    VálaszTörlés
  2. mikor jön a kövi???

    VálaszTörlés