2014. július 24., csütörtök

2.évad 23.rész (8O.rész)

-Jó reggelt!
-Hol vagyok? - rémülten ült fel az ágyon Selena.
-Biztonságos helyen ne aggódj. - mosolyogtam rá. - Hoztam neked reggelit.Hogy érzed magad?
-K-köszönöm.Jól. - hajtotta le fejét.
-Ki volt az az ember,Sel? - aggodalommal szóltam hozzá.
-Ne-nem mondhatom el.De inkább az a kérdés hogy mit kerestél a házamban? - nézett rám.
-Shh,Amy-ék nem tudják hogy a házadnál voltunk.- leraktam az ágyra a tálcát s becsuktam az ajtót. - Ők úgy tudják hogy a stúdió melletti zsákutcában mentettelek meg szóval kérlek falazz.
-Oké.De akkor is mit kerestél ott?
-Tudod,amióta megtörtént nem bírlak kiverni a fejemből.Egyszerűen nem hagyja nyugodni a férfi énemet az hogy csak egy "köszönöm" volt a válasz arra ami kettőnk között történt.Régen tisztára megvesztél értem most meg...Tudom hogy túlreagálom de ez akkor is furcsa nekem.

Halványan elmosolyodott majd beszédre nyitotta száját ám nem mondott semmit.Kezével végigsimította tarkómat majd fülemet kezdte piszkálni.Olyan jó érzés amikor hozzámér.Gyengéden végigsimítottam kezét majd számhoz húztam s adtam rá egy puszit.Testem beleremegett s kirázott a hideg.Ilyet eddig csak Amy iránt éreztem.

-Jobb lesz ha most kimész. - húzta el kezeit majd csak nézett a barna szemeivel.

Lecsuktam szemem majd mély levegőt vettem.Lassan felálltam s megindultam kifelé.Én hülye! Hogy is képzeltem?! Tulajdonképpen ez most egyenlő volt egy gyenge szerelmi vallomással.Miért csinálom én ezt? Mi ütött belém? Van feleségem és egy gyerekem.Ráadásul most pont Amy mellett kéne állnom hogy megmentsem a fiúnkat erre itt romantikázom az exemmel? Undorító vagyok.

*Amy szemszöge*

Remélem Selena jobban van.Én kora reggel eljöttem otthonról hogy visszamenjek Jackékhez.Hamarosan újra kezeimben tarthatom a kisfiamat és végre kinyírhatom azt a barmot.Úgy fogom kínozni hogy a végén ő könyörög hogy öljem inkább meg de én akkor sem hagyom abba.Megérdemli hogy hosszú és kínokkal teli halála legyen.Jerrynek semmi köze sincs ehhez az egész dologhoz még is ő szívja meg legjobban.Pedig még csak egy ovis gyerek.

*Justin szemszöge*

Amy elment.Anya vásárol a többiek pedig csak úgy eltűntek.Gondolom Scooter stúdiózik és a dalomon dolgoznak a többiek pedig a maguk dolgán.Mivel Selena elküldött és nincs itthon senki,nagyon unatkozom ezért gondoltam áthívom Ryant.De ha már őt áthívom akkor már jöhetne Chaz meg Chris is.
Miután felhívtam őket lehuppantam a kanapéra és bekapcsoltam az Xbox-ot.

-Eyyo tesó! - rontott be az ajtón Ryan negyed óra múlva.
-Csá! - álltam fel s adtam neki egy pacsit.
-Császtok! - Chris és Chaz is megérkeztek.

Remek.Indulhat a délután.Sorra levertem őket a játékban.Amatőrök.Már vagy másfél órája elvoltunk mikor Selena egyszer csak megjelent a lépcső aljában.Annyira rosszul nézett ki szegény.Csupa lila és kék foltok hevertek a karján és a lábán is.

-Hát te? - értetlenkedve bámulta Selt Ryan.
-Sziasztok srácok. - halkan szól s mosolygott rájuk. - Rég láttalak titeket. - nagyon gyengének látszik.
-Neked feküdnöd kéne. - pattantam fel majd odarohantam s felsegítettem vissza a szobába.

-Figyelj Justin.Én gondolkodtam és...- ült le az ágyra.
-Nézd,Sel,én nem akartalak letámadni reggel.Nem lehetne,ho.. - nem tudtam befejezni a mondatom ugyan is valami a szám útjába került.Pontosabban mondva inkább valaki.

Selena forró ajkai az enyémen lángoltak.Mennyei érzés volt.Mikor elváltunk egymástól úgy éreztem mintha tűzijáték tombolna a gyomromban.
Nem tudtam szóhoz jutni.Csak néztem a gyönyörű barna szemeit és mosolyogtam.Ám pár másodperc múlva rá kellett döbbennem,hogy ezt nem szabad így eltorzult arccal elálltam s kimentem az ajtón egyenesen a fürdőbe.Megálltam a tükör előtt és legszívesebben leköptem volna magamat.

-Tudom,hogy te is karod csak félsz Amy-től. - jött utánam majd maga elé fordított és nekem esett.Vadul csókolt s túrta a hajamat.Felemelkedett az ölembe majd kezemet fenekéhez invitálta.

Nem bírtam ellenállni így erősen belemarkoltam.Leereszkedett majd lecsúsztatta bugyiját.Szemembe nézett majd gyengéden megfogta kezemet majd délre húzta.Elmosolyodott mikor látta,hogy milyen arckifejezéssel állok ott előtte miközben a kezem a nemiszervén van.Itt teljes volt az ellenállhatatlanság.Megfogtam csípőjét majd felültettem a mosógépre.Eszméletlen nagy sebességgel húztam le magamról a gatyát majd durván ám még is óvatosan behelyeztem a bejáratba.Nagyokat löktem mire nyögni akart ám eszembe jutott,hogy a földszinten három jómadár van így befogtam Sel száját,amitől még vadabbnak tűnt a jelenet.

-Mi a....?! - mindketten az ajtó felé kaptuk a fejünket.Életemben nem égett még annyira a pofám,mint akkor.
-Ry ez nem az,aminek látszik.Meg tudom magyarázni!
-Igen? Képes lennél elmagyarázni nekem,hogy az,hogy a farkad a Selenában ágaskodik nem azt jelenti hogy épp jól megdugod? Kösz,azért már nem hét éves vagyok,csak tudom,hogy mi az a kefélés vagy a MEGCSALÁS! - ordította.

Egy hang sem jött ki a számon.

10 megjegyzés:

  1. Atya szent Bieber!!!! <3 annyira jooooooo :-* imádom!! <3

    VálaszTörlés
  2. Jesszus imádom!De Justin most jól fejbe verném hogy térjen észhez!Nagyon jó lett imádom siess!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! Siess a kövivel! <3. :)

    VálaszTörlés
  4. jézusom Justin de mélyre ástad magad....most aztán kurva nagyot koppan...kíváncsi vagyok hogy ezek után Amy megtudja e vagy nem....az mekkora dráma lenne ha épp csókolózna/lefeküdne Juss Selenával és akkor toppanna be Amy.....siess a következő résszel!!tülkön ülök...kérlek hamar hozd!!♥*-*

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus lett.Siess a következővel :-) :-)

    VálaszTörlés