2014. július 7., hétfő

Közérdekű!

Sziasztok! Most kivételesen direkt halasztottam el a részt ugyan is azon gondolkodom hogy befejezem a blogot és egy utolsó extra hosszú résszel zárom le.Még nem biztos a dolog de mondjuk úgy hogy 70%.Visszatart az a csábító 141,102 oldalmegjelenítés,na meg persze a 91 feliratkozó.Mikor elkezdtem a blogot akkor elhatároztam hogy addig nem hagyom abba semmiképp a blogot amíg meg nem lesz a 100 feliratkozó vagy a 300,000 oldalmegjelenítés.És hát mivel most inkább a 100 feliratkozóhoz vagyok közel ezért lehet hogy megvárom amíg meg nem lesz a célom.Viszont JÓ HÍR,hogy ahogy a mondás is tartja,olykor egy dolog vége egy másik dolog kezdete.Így eszerint,ha befejezem ezt a blogot akkor kezdek egy másikat.Remélem megértitek! :)

8 megjegyzés:

  1. Sajnálom,hogy abbahagyod!Bár ne tennéd!Sőt ne is tedd! :D De ha elkezdesz egy másik blogot így megbocsájtható :D :D siess a résszel.Imádom a blogot. :D

    VálaszTörlés
  2. ajj ne már...annyira jó ez a blog...de megtudom érteni és biztos vagyok benne hogy a másik blog is nagyon jó lesz!!:)) siess a résszel!!:))

    VálaszTörlés
  3. NEEEEE,ne hagyd abba...de miért szeretnél egy másik blogot elkezdeni,?
    és ezt miért akarod abbahagyni???
    miért fontos felíratkozó vagy oldalmegtekintés ha szeretik a blogodat???
    kérlek ne hagyd abba

    VálaszTörlés
  4. Neeee,ne hagyd abba kerlek
    kedvenc blogom es annyira joo!!!
    Keeeerlek ne hagyd abba<3 <3

    VálaszTörlés
  5. Neeeeee mááááár nem nem és nem
    nem hagyhatod abba nem készültem fel erre!!!!!! Mége legaláb 10000 részt kellene irnod ahoz h felkészüljek a végére!!! xD imádom imádom ezt a blogot bár az igaz h a 2. Évad nem a kedvencem ( a végére célzok a maffiás részre meg h hirtelen 3 évet ugrott a sztori) remélem nem bántottalak meg csak örültem annak h végre egy blog amibe juju nem a maffia tagja és híres de mindegy bár örültem volna ha Juju rosz álma lenne a korházba mikor megszületett a kisfia!! ;P és ez a 3 év egy rosz álom lenne neki de ez a te blogod nem én irom ( képes se lennék blogot irni nem h ijen SZUPER JÓT!!!) Remélem nem harakszol h ezt irtam csak ezt le akartam mondani !!!!!
    Imádom a blogod és téged is!!! <3
    Kérlek ne legyen vége!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Neeee!!! <3 ne hagyd abba kérlek!!! Annyira tehetséges vagy és annyira imádom ezt a blogot, h ezernyi blogot olvastam már de 1 éjszaka alatt kb 10 részt ha elolvastam, de a te blogodba egy éjszaka alatt 40 részt olvastam el mert nagyon nagyon jó!!!!!! <3 hiányozna az estékből ez a jó kis blogod!!!!! <3 <3 <3 kérlek!!!!!! <3 :-*

    VálaszTörlés