2014. február 23., vasárnap

2.évad 15.rész (72.rész)

*Itt Amy Trescott hangpostája,kérem a sípszó után hagyjon üzenetet...'sípszó'*

-Ömm szia drágám! Biztos nagyon aggódsz már! De ne tedd.Semmi bajom és nyomra akadtunk.Jerry hamarosan hazajön és minden újra a régi lesz.Remélem nincs semmi bajod.Ha tudsz hívj vissza kérlek! Szeretlek!

Iszonyatosan hiányzik már a kisfiam.Nem tudom mi megy át nap mint nap Amy agyán..de az biztos hogy legalább annyira fáj neki mint nekem.Én biztos vagyok benne ha az az ember nem adja vissza őt és kinyírom.Tudom hogy az emberölés a világ legnagyobb bűne de..nem érdekel.Ha a fiamról van szó akkor semmi sem érdekel.Bár tudnám hogy mi van vele.Annyira megölelném már.Érezni a kis illatát.Bele sem merek gondolni hogy hogy érezhet most.Mit élhet át..istenem megszakad a szívem ha rá gondolok.

*Frenk házánál*

Mivel haza nem mehetek ezért itt kell maradnom Frenk-nél.Kissé komor ez a ház,üres és ahhoz képest hogy egyetlen ember lakik itt elég nagy.Vagy is most már kettő hisz egy jó ideig én is itt leszek.Alig várom már hogy annak a görénynek a szeme elé kerülhessek és jól behúzzak neki.

-Juss,gyere! Dolog van! - sietősen lépett be az ajtón apa majd még sietősebben ment ki.

Végre történik valami.Kocsiba ültünk és már mentünk is.csak tudnám hogy hova.Frenk vezetett.

-Hová is megyünk?
-Beszéltem Jack-kel.Most épp megbeszélés lesz.Rólatok nem tud szóval el kell bújnotok.Azért hozlak ide titeket hogy ismerjétek a terepet.
-És még is hova a francba bújjunk el mikor mindenhol vannak emberek? - néztem ki a sötétített ablakon.
-Nyugi kölyök,a kezemben tartom a dolgokat.
-Chh..kössz.Sokat érek vele.

-És most hova tovább?
-Előre! Csak kiérünk innen valahol.
-Tudod..a másik irányba kellett volna elindulnod! Most komolyan.Miért az erdő felé szaladtál mikor a másik irányba volt a normális út?
-Mert ez jobbnak tűnt hirtelen.Ha menekülni kell tudod nehezebb gondolkodni.
-Mind egy.Csak menjünk tovább.Egyszer úgy is kilyukadunk valahol.
-Szerinted felismertek?
-Hát ha felismertek volna téged akkor már nem élnél..legalább is ahogy elnéztem azoknak az embereknek az arcát,simán lelőttek volna.
-Hát persze,hisz ez a dolguk!

Elcsesztük.Nagyon is.Mikor apa kiszállt utánam a kocsiból és elindultunk az egyik fa mögé hogy onnan figyeljük a történéseket,természetesen apának el kellett rontania ezt is,megbotlott és összeestünk.Természetesen egyből észrevettek és elkezdtünk szaladni.Hát így kerültünk most az erdő kellős közepére.

*2 óra múlva*

-Éhes vagyok. - panaszkodtam.
-Szüljek vagy izzadjak? - nézett rám apa unott fejjel.
-Már órák óta csak körbe-körbe járkálunk itt a semmi közepén.Nem igaz hogy Frenk nem keres.
-Miért keresne? Neki abba nincs semmi jó.Csak az időt vesztegetné velünk.Inkább hívd fel valamelyik haverodat vagy valami.
-Ijajj de jó ötleteket tudsz mondani.Ez még eszembe se jutott. - szarkazmus(!!) - És mit mondjak neki? Hé haver,beálltam a maffiába és apám a vezér,most eljöttünk egy volt taghoz aki kurva veszélyes de Jerry nála van.Most meg el kellett menekülnünk mert észrevettek minket.Itt vagyunk a franc tudja hogy hol.Értünk jönnél? Most komolyan... - néztem rá.
-Jól van na.Csak egy ötlet volt.
-Úgy látszik itt kell éjszakáznunk.
-Hányszor voltam már így.Emlékszem mennyit szenvedtem.Egyszer egyik társammal 4 napig voltunk a szabad ég alatt egy ügy miatt.
-Most ugye nem kezdesz el mesélgetni? Inkább hívj fel valakit te.Talán a te "barátaid" jobban megértik a helyzetet.

A zsebéhez nyúlt..majd a másikhoz..majd a farzsebében is megnézte.Rám néz a 'baj van' fejjel.

-Ugye nem? - néztem rá kikerekedett szemekkel.
-Kieshetett a zsebemből mikor elestem.
-Ahj ilyen béna is csak te lehetsz. - nevettem el magam.Ám ez olyan szánakozó vigyor volt inkább.
-Szebben is beszélhetnél az apáddal.
-Kettőnk közül most inkább neked kéne hallgatni,nem gondolod? - néztem rá teljesen komoly arccal.
-Miért is? - apró vigyor jelent meg az arcán.

Hátam mögé nyúltam majd előhúztam a fegyvert amit még Frenk adott.Olyan komolyan néztem amennyire csak tudtam.Láttam hogy képéről lekonyul a mosoly.

-Na mi van? Tán nem megijedtél? - közelíteni kezdtem mire ő hátrált.
-J-J-Justin,u-ugye nem bántanád a saját apádat? - hangja remegett.
-Hát ..tudod..ha megölnélek,enyém lehetne az egész maffia,én vezetném az egész bandát.Enyém lenne a hatalom és nekem nem parancsolhatna senki.Sőt,ha megölnélek talán Jack is visszaadná Jerry-t hisz nem tudna tovább bántani téged.
-M-most ugye csak hülyéskedsz? - lába remegett.

Hangosan felnevettem.Visszadugtam a pisztolyt az övembe majd ismét felnevettem.

-Komolyan elhitted? - röhögtem.
-??
-Szerinted képes lennék bántani téged?
-Hát reméltem hogy nem.
-Hát te hülye vagy. - nevettem rá. - Gyere te..nagy vezér! - közelebb léptem s megöleltem.
-Ne ijesztgess.Jobb lesz ha nálam lesz a pisztoly.
-A-a! Jó helyen van az nálam. - kacsintottam rá.

13 megjegyzés: